poniedziałek, 18 maja 2015

"Obsydian" - Jennifer L.Armentrout

Obsydian to moja ulubiona książka! Już dawno tak nie oszalałam od czasów czytania Percy'ego :D A najdziwniejsze jest to że myślałam że będzie kolejnym głupim romansem. Zachęciło mnie tylko to zdanie z przodu "oni nie są tacy jak my" i stwierdziłam że kupię. To był chyba najlepszy wybór w moim życiu.

 Ogólnie książka jest o dziewczynie, Katy, która wprowadziła się do jakiegoś małego miasteczka w zachodniej Wirginii. Wszystko wydaje się być normalne dopóki nie poznaje swojego przystojnego sąsiada o niesamowicie zielonych oczach. Zaczynają się różne przygody i niebezpieczeństwa.


Nie lubię romansów i science-fiction ale ta książka z jakiegoś powodu mnie urzekła. Od początku jest ciekawa, co chwilę się coś dzieje i nie można się od niej oderwać. Jak to mówią "lepiej być pozbawionym snu z powodu książki niż pozbawionym książki z powodu snu" :D

Gorąco polecam dla fanów fantasy z wątkiem miłosnym.

Mariqa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz